Alla inlägg den 21 september 2012

Av Tessan Lundqvist - 21 september 2012 17:20

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat..



Å med det sagt så har ja förklarat hela dagen, förutom de som varit underbart..


Som en förmiddag ute i skogen i solen med lillen :)



 

   

Helt otroligt underbart väder!


 

Senare blev de en promenad med stora vovven på 5,8 km, riktigt, riktigt skönt måste ja säga!


Å, med de sagt så väntar dom här lite mer tråkiga måstena.. De är tid att dra fram snabeldraken å ta sig en vals med den sen iväg och handla. Kanske slinker det ner nå gott i vagnen också? heh, stor risk för de ;)

  

Av Tessan Lundqvist - 21 september 2012 12:21


2 hours a sleep and i'm ready for a new day!



Känner mig trots dåligt med sömn relativt utvilad och är redo för dagens alla bestyr. Har redan hunnit med tvätten, rastat vovvarna å icke att förglömma, spillt i mig 2 kannor kaffe.. Fantastiskt..

Idag hade ja tänk att ja skulle hinna med att skämma bort mig själv lite med att fara ut i skogen med lillen å hämta lite smått och gott till altanen å göra "höst/vinter"  känns som att de är dax för de nu med tanke på att taken var full i frost i natt när ja kika ut genom fönstret och termometern skrek +0,4 grader i ansiktet på mig.. Huva, höst få det mer än gäran vara men vintern kan ja vara utan..



Av Tessan Lundqvist - 21 september 2012 00:58

Ja, som sagt dessa sömnlösa nätter börja gå mig på nerverna riktigt..

Heh, köpte ett te idag som hette "sova" som verkade raka motsatsen av vad som lovades på förpackninge, sitter fortfarande här med uppspärrade ögon å ja, jag gav dom faktiskt en chans att göra sitt jobb men utan resultat. Påsarna fick vackert ligga där i de 96 gradiga vattnet å bada i 2,5 min men känner varken av de så kallade lugnet i kroppen eller de "rogivande" örterna som nu skulle vara i dessa lömska påsar.. Smaka f*n gjorde de också, jag ha blivit lurad helt enkelt. Eller kanske är det min desperation till att få sova nån ynka timme som föll för lockelsen att köpa denna helt värdelösa produkt, skulle så vara fallet vill ja inte ens tänka mig vad jag få för mig att köper här näst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Om du aldrig säger "vi få se" händer det aldrig någonsin något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards