Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Rubrik saknas

Av Tessan Lundqvist - 21 september 2012 17:20

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat..



Å med det sagt så har ja förklarat hela dagen, förutom de som varit underbart..


Som en förmiddag ute i skogen i solen med lillen :)



 

   

Helt otroligt underbart väder!


 

Senare blev de en promenad med stora vovven på 5,8 km, riktigt, riktigt skönt måste ja säga!


Å, med de sagt så väntar dom här lite mer tråkiga måstena.. De är tid att dra fram snabeldraken å ta sig en vals med den sen iväg och handla. Kanske slinker det ner nå gott i vagnen också? heh, stor risk för de ;)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Tessan Lundqvist - 30 oktober 2012 15:49


Får jag säga att jag saknar honom? JA, de får ja ju.. JAG SAKNAR HONOM!   Kände mig så på topp igår, ja iaf en stund.. Tar ett steg fram å mer än två bakåt. Du har ingen aning, ingen aning alls.   Ont.           ...

Av Tessan Lundqvist - 5 oktober 2012 00:36


Ananaspaj = Gott, riktigt gott!   Kanelbullens dag hit å dit, grejja paj ja å de säg ja tusan va go den blev :) Ha banne mig överträffat mig själv. Bli både en å två promenader efter inatt för innan jag är klar är nog formen tom å jag väldigt mät...

Av Tessan Lundqvist - 26 september 2012 00:27

Ja, nu är de ju mer eller mindre bara att stänga locket när ja lyckats grävt gropen å knuffat ner kistan. Idiot! De finns bara en som skulle sabba något sånt här å de är förstås jag såklart.. Vem annars, jag å mitt idiotiska tänkande å inte att för...

Av Tessan Lundqvist - 22 september 2012 19:55

Man vet aldrig, när ett snöre kan komma till användning. Ja, jag va ju som på affärn idag igen för tanken va att jag skulle ge mig på och provbaka ett recept som ja klurat fram men som sagt så slutade affärs besöket i vanlig ordning vid alla kru...

Av Tessan Lundqvist - 22 september 2012 01:42


Saknad är en jobbig pryl... Ja, de här med att sakna någon de är inte de lättaste.. Finns ingen mer intensiv värk än den värk som saknad åstakommer. Jag avskyr den känslan, obotligt förjävlig saknad! De e ju som tyvärr inte så att de går att ta ...

Presentation


Om du aldrig säger "vi få se" händer det aldrig någonsin något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards